Tuesday, July 31, 2012

kenangan :)

assalamualaikum...
maaf..hati saya tak begitu stabil..mengalami sakit jiwa..errrr parah..icu..heee :)
sebenarnya rindu...tapi tak tau rindu kat siape..rindu kat ma2 mungkin..kawan2..insan2 tersayang..

kenangan.. macam lagu samsons nihh

BILA YANG TERTULIS UNTUKKU..
ADALAH YANG TERBAIK UNTUKMU..
KAN KUJADIKAN KAU KENANGAN YANG TERINDAH DALAM HIDUPKU..
NAMUN TAKKAN MUDAH BAGIKU MENINGGALKAN JEJAK HIDUPKU YANG TELAH TERUKIR ABADI SEBAGAI KENANGAN TERINDAH..

saya.. takde per sebenarnya nak cerita.. cuma nak tunjuk DIA iaitu kenangan saya.. kebetulan saya dan dia ada baju yang sama.. mungkin kebetulan saja..


awak, saya tau jodoh pertemuan ajal maut tuhh semua kat tangan Tuhan.. saya terima dengan redha pe yang berlaku..
cuma saya dapat cakap, saya doakan awak bahagia dengan jalan hidup yang awak pilih.. insyaALLAH.. :)






saya bukan nak mintak simpati atau ape saje.. cuma nak sematkan dalam hati, ALLAH lagi mengetahui pe yang terbaik untuk hamba2 Nya ini..
sekian, cukup sampai di sini.. salam.. :)

No comments:

Post a Comment