Sunday, August 5, 2012

keluarga :)

assalamualaikum!!!
haiii.... alhamdulilah.. hari ni berbuke sedap.. ehh hari2 sedap tapi hari ni lagi sedap :)
sebab ma2 saya masakkan ikan merah masak stim di samping tomyam campur :)
kononnye nak berbuke kat luar tapi kekangan mase dan semua orang cam malas nak bersiap, maka ayah dan ma2 amek keputusan untuk pergi ke kedai beli ikan.. :)
maka terjadilah...den den den...

ha tengok, belum angkat dari kuali taw :)

tomyam campur.. pehhh terangkat!! :D

SEDAP kan?? terliur...

emm ok nak selitkan sikit cerita tentang sorang kawan saya nihh.. dia nak bertunang..
saya happy tapi sedih jugak.. sebab saya rapat ngan dia.. tak sangka dia nak jumpe saya sebab nak beritahu tentang berita nihh..
maybe ni kot last kami jumpe.. yelah xberani nak kuar ngan tunangan orang..
adehh lepas sorang.. sorang tinggalkan saya.. takpe lah.. saya ok.. walaupun sebenarnya xok.. :(

ok la ehh.. ade keje laen yang kena saya buat lagi..
jage diri ok :)

No comments:

Post a Comment