Thursday, September 6, 2012

hari raye :)

assalamualaikum kawan2!! :D
heee dah lame sangat tak update status nihh.. da nak habis da raya nihh.. maap3 :))
sebok beraya, langsung2 tak ingat sal blog nihh hehehe :p
by the way, saya ucapkan kat korang semua.. selamat hari raya maaf zahir dan batin :)) kalau2 ape2 yang tertulis dalam blog nihh ade yang kurang puas hati ker atau de silap ape2.. maap eaa.. :)) sesungguhnya saya insan yang lemah..cceewwaaahh!

sekarang saya ngah final untuk sem ke2.. kejap jer kan masa berjalan.. haihh dan makin tua jugak lah kite semua.. heee tinggal 4 paper lagi.. ok study2! bukan stydo ok?? ahhahah :D

saya de selitkan sekeping 2 gambar2 raya.. sila lar lihat..huuu :))

sepupu2 n mak usu :))

ain, nanie, jah, saya, pyd :))
family saya <3

ok wat mase ni jer yang saya share.. jage diri ok :))

No comments:

Post a Comment