Friday, September 28, 2012

senang hati :)

assalamualaikum.. haii awak2 semua :))
apa khabar?? saya?? demam.. tapi on the way nak baek :))
tadi baru lepas tengok result sem 2..err saya yang tengok ker? hehe tak.. nad yang tolong tengokkan.. line cam tahhi.. hahha :D alhamdulilah.. walaupun tak sebaik orang laen tapi saya bersyukur.. sebab better dari sem yang lepas :)) :)) :))

saya senang hati.. lapang dada.. lapang fikiran.. :))
sebab?? sebab saya tak perlu lagi nak fikir pasal orang laen.. ehh salah, nak cakap tak perlu fikir hati dan perasaan orang laen sebenarnya :)) saya rasa ni yang sebaiknye..
bohong lar kalau takde yang sentase kacau fikiran ni..cuma yang saya boleh buat adalah hadapi.. cuba berfikir secara matang dan waras.. cehh :D
tapi kalau tuhh yang ALLAH tentukan, saya redha.. :)) saya terima seadanya.. eh2.. terima pe plak ni.. hahhaha ok gurau :p

awak.. awak.. awak..
cukup untuk hari ni eaa.. nak tidur.. sok nak kemas buku2 dan almari baju dalam bilik nihh.. tadi kemas, petang nye kuar plak g pontian ngan weda.. hehhehe jadi keje tak siap.. :p

ok awak.. jage diri ok.. salam :))

No comments:

Post a Comment