Friday, October 12, 2012

meru klang :)

salam.. :))
haii semua!! sehat?? camne ngan ari2 korang semua?? saya harap korang ok n apy2 jer :))
da masuk sem 3 nihh, rase cam da besar sgt, senior la kate kan.. erkk :p
da 2 minggu da berlalu.. azam baru.. semangat baru.. wajah baru.. ehh wat surgeri ker?? hahaha mesti la tak.. more confident.. more active.. n more slim.. hahaha azam baru!! :D

nak cite nihh.. cuti sem lepas saya n kawan2 g kl.. meru klang uma kawan saya.. ayus .. dy seorang yang gojess, cumill n montel :))
nad, dila, weda n semestinya naz pun joint sekali.. sangat2 seronok!! last paper kami 14hb sept, petang tuhh jugak kami semua gerak.. excited ok!!

ok jadual kami sangat2 padat!! keluar siang, balik malam.. err malam ker?? haha awal pagi baru balik.. hihi takpe kot, time2 camnih jer boleh.. nanti2 takleh da.. hehe saya nak cite sebenarnye tapi tu lahh terlalu banyak nak cite terus jadi malas.. haha ok takpe, saya cite sebahagian jer.. :))

kami maen ice skate.. ok saya mengaku saya tak mau joint sebab mahal.. mahal.. haaiihh.. tapi da bayar kan, nak wat camne.. jadi saya men je lar.. sat lagi rupanye seronok! best! rase tak mau balik tau tak! nasib baik la kaki nihh da penat, yang laen tak payah cakap lah.. nad siap nak nangis tau sebab takot.. padahal dy orang paling excited.. haha tapi pape pun kami semua have fun :))

next, karok 3 jam.. 3 jam ok.. muntah2 melalak.. :D masing2 keluarkan suara emas.. erkk emas sangat.. ok haa bowling plak.. saya first time maen nihh.. kalau korang nak gelak, gelaklah.. yela saya tak pernah kan maen bowling.. first try woww3 tak sangka saya campak cam tuh jer leh jatoh pin2 tuhh.. ok sorry, bangga diri.. hahaha g uptown, mana lagi?? pusing2 lah.. ayus siap anta saya n weda pergi uma mak cik saya, cik jah.. :)) macam2 lagi yang berlaku, siap ade adegan nangis kat tepi tangga.. haiihh macam2 hal kami ni :p

ok saya rase setakat ni jelah yang dapat saya share.. da tak sabar nak upload pic nihh.. banyak sangat2.. hampir 400 keping.. ohh my god!! kami memang gler camera ;p
tapi next page ok saya upload.. page nihh da padat sangat da :D

kepada kawan2, nad, dila, weda, naz n terutamanye ayus.. terima kaseh bawak kami semua jalan2, cuci mate.. n untuk keluarga ayus, cik shiela, cik mohammad n along.. terima kaseh layan kami ber5 :))
trip ke kl memang takkan kami lupakan sampai bile2.. insyaALLAH.. panjang umur, murah rezeki, kite jumpe lagi.. :)) next trip, kelantan!!! yeeehhhh! :D

sekian, ehh cam ngah tulis surat plak.. haha ok saya nak upload pic plak.. kbye! :))

No comments:

Post a Comment