Tuesday, October 23, 2012

teman :)


assalamualaikum kawan2.. teman2.. sahabat2.. :))
sejak berape hari nihh saya sangat2 rajin untuk mengupdate blog nihh.. kebosanan melanda.. haarrgghhh!! hehehe :p di kala saya sedang berceloteh nihh, student2 Uniten Muadzamshah sudah terbang meninggalkan ini tempat.. ehh lucu plak.. ni lar, 26hb Okt nihh raye haji.. jadi dorang balik kampung.. yeeaahhh!! :D
turn saya?? sok2 kot.. tengok la kalau rajin.. ehh cam tuhh plak..
hee saya akan balik, cume xsure lagi.. :(( hee :))

ok, teman.. teman.. teman.. teman baek, teman nangis, teman ketawa, teman duka, teman lara.. dan teman bercakap.. hehe
saya nak share, saya ade teman.. kawan.. sahabat.. kawan baek.. kawan rapat.. kawan nangis.. kawan gelak.. dan dy jugak lah kawan gaduh.. bile gaduh, dua2 nangis.. hik3 lucu bile ingat2 balik.. haaiihh :D
dy, nurul wahida binti paiman.. serius, saya sayang sangat kat dy.. 

dan dy bersama saya sekarang.. di universiti yang same.. mane ade dy, ade jugak lah saya.. same2 buat jahat, same2 buat baek.. ehh ade ker buat baek?? haha mestilah ade.. tapi jahat lagi banyak kot.. haha family pun masing2 ok, baek.. kawan saya nihh sendiri panggil ayah dan ma2 saya 'ayah' 'ma2'.. jadi awak semua boleh bayangkan kan macam mane akrabnye kami.. alhamdulilah.. buat mase nihh kalau ade masalah, kami boleh setel kan.. kalau tak leh, jalan terbaek adalah buat derk!! haha segala perkara yang berlaku dalam hidup kami biarlah saya dan dy saje yang tau.. baek happy atau sedih.. :))

kan?? eh tibe2 plak.. ok la kawan2, saya nak rehat sekejap.. datang lagi 'rajin' saya, maka tak bersawang lah blog nihh.. haha
ok take care.. selamat menyambut hari raya aidiladha!! :D






 kami :))







No comments:

Post a Comment