Thursday, November 15, 2012

hari lahir :)

haii! eh assalamualaikum kawan2.. :))
maap... sebok sikit ngan aktiviti seharian. erk ok sebok sangat.. haha

sekarang nak cakap tentang hari lahir.. saya sebok celebrate bfday kawan2 sejak2 nihh.. almaklumlah.. sayang kawan2 kan.. jadi kite kena la hargai mereka <3 <3 <3
ok ade 3 orang yang da saya dan kawan2 celebrate :))

bfday weda 2 oktober. saya dan kawan2 rushing ke johor.. err johor tak jauh sangat tapi time tuhh sangat2 kelam kabut! but fun ok :)) masuk2 uma, matikan lampu.. then surprise! nyanyi la lagu tersebut.. hehe weda suka hehe :D













next! nad plak.. 29 oktober. time nihh semua orang baru balik dari kampung, jadi cam buat derk jer.. haha saya turun2 bus jer terus cari kek ngan weda :))

happy birthday awak!!! <3 u!
time nihh.. nad nangis terharu.. saya yang pegang kek ni pun menggigil :p
sebab kami semua surprisekan dia.. punya la susah nak suruh dia turun jumpe her <3 .. yela konon2 nak surprise kan time dorang dating tuhh.. hehe tapi menjadi juga :))

happy birthday ayus <3
ni kat dinding tuhh kami yang tampalkan.. untuk bagi semangat dan tanda persahabatan kami.. semua gambar saya dan kawan2.. hehe serius.. sweet!! :)) dan cumil. skian :p
3 nov bfday si dia nihh.. agak kecoh time nihh sebab ayus tengah belajar kat depan tv, jadi macam pelik kan tibe2 nak matikan lampu. haha last2 nana matikan lampu cepat2 then kami terus masuk uma ngan kek yang sudah pasang lilin.. hehe ayus menjerit. sekian haha













p/s : tak kesah lah macam mane cara sekali pun saya meraikan bfday kawan2, bukan nak ikut cara barat, macam party ker.. bukan.. meraikan tanda kite ingat kawan2 kite.. lagi2 hari2 penting camnih..
ape2 pun terima kasih kepada yang terlibat sama ada depan atau belakang tabir.. eceehh.. cam filem pulak..
haha next, tunggu la bufday kawan2 yang akan datang.. sudah semestinye setiap ape yang berlaku akan saya ceritakan.. insyaALLAH.. ok cukup sampai sini..

saya cuma nak korang semua tau, kalau takde kawan, hidup kite kosong.. walau susah senang, insyaALLAH ade kawan yang membantu.. asalkan kite tau untuk menghargai mereka.. jage diri :))

No comments:

Post a Comment