Monday, December 24, 2012

akrab :)

tak tahu yang mane 1 dinding. haha

pink! :))

comel. kn? :p

waaaa.. angin tiup lar :D









assalamualaikum :))
kenalkan sape dy nihh. nadiah norden. classmate saya. kawan saya. :))

kami kenal kat uniten. mulanye saya tak suke dy. sebab?? sebab dy nihh suke nak ambek tahu sal saya. 
tak suke! tak suke! tak suke! 
first time jumpe, dy tengok je saya. huhh dan semestinye dy mempertikaikan handset nokia saya yang buruk nihh. ahh pedulik hape  ko! hehe
tapi tak suke pun saya kena hadap si nad ni jugak. terpakse ok. terpakse! haha 

now, kami jadi kawan baek. kawan akrab. kawan rapat. mane ade dy. mesti ade saya. dan haa tertinggal plak, her buayefriend.. huhu boyfriend la :p naz or haziq pun ade ngan kami. kami ber3. fullstop!

ape2 pun saya sayang mereka ber2.. luv u :))

haziqah haziq. my big brother :))


emm sebenarnye hati saya tak best. sebab tuhh update tentang kawan saya. sekarang, hati saya da ok :))
okbye!








No comments:

Post a Comment