Sunday, December 2, 2012

tahan sakit :)

ehh assalamualaikum!! :))

alhamdulilah.. macam saya cakap semalam, team saya masok semi n masok jugak final.. huu walaupun  tak menang tapi team saya da buat sehabis baik :)) kalah menang adat bertanding kn? :))
gambar2, semua aktiviti time tnc cup tuhh next entry ye..

ok jom! bile da bergiat dalam bersukan nihh biase lah sakit sane, sakit sini, tegang sane, tegang sini.. adehh otot ni la lagi lah.. sakit2!! :(( ni la yang saya rase sekarang.. nak solat pun terkial2.. tapi islam tuh mudah.. boleh gune macam2 cara untuk solat walaupun dalam keadaan macam nihh. alhamdulilah :))

contoh ubat tahan sakit. saya punye. errr :p

haa untuk tahan or hilangkan rase sakit, saya da terbiase makan painkiller. tak pun ubat tahan sakit lah, contoh panadol. sebenarnye tak elok makan selalu ubat2 cam nihh..

mule2 memang untuk tahan sakit, tapi kite plak yang dapat penyakit nanti.. effect dy bile kite da tue nanti.. masyaALLAH..




mulai sekarang, saya nak kurangkan sikit ngan habbit nihh.. teman saya pun ade pesan, tak elok :))
untuk sesiape kat luar sane, elakkan lah ye.. paling2 pun cube kurangkan ambik ubat2 tahan sakit ok??

jage kesihatan anda.. err cam nurse plak. hehe ok jage diri..
salam :))

10 comments:

  1. teman la.. teman yaang ambik berat mungkin :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade.. nk kena beritahu kt cni ke? awk xkenal la hee ;p

      Delete
    2. awk tw awk. sje nk tye lg kn
      btw, terima kseh :))

      Delete
    3. penah keje kn kt klinik..
      ptut tau ni...hihi..
      sama-sama.. :)

      Delete
  2. Betol tu. Kalau sakit biase2 tahan je, try cooldown diri sendiri. insyaallah sembuh. Tp kalau dah teruk sgt kne cr obat jgk n jumpe dokter ye. :)

    Rasenakjadinurselapulak. =.='

    ReplyDelete
  3. ha kn?
    ha jdi la nurse. mest comel! <3

    ReplyDelete