Thursday, October 17, 2013

perasaan :)



rindu :'))


assalamualaikum
hai. saya ni. haha memang la kan.
bosan ni. haih tuh yang cube jugak cari idea nak update
lagipun sebelom2 ni hampeh sikit kan update entry 
no idea. skian hee

jom masuk tajuk kite
perasaan 

definisi :))
ape yang kite rase dalam hati ni. perasaan ni suatu yang abstrak. 
tak boleh dikira. tak boleh dijangka.  ade negatif dan positif
marah. gelisah. sebak. sedih. gembira. suke. seronok. rindu. sayang
kite sendiri yang tahu perasaan ni. ape dalam hati ni

kadangkala perasaan pun boleh buat kite gembira 
cube sedapkan hati. tenangkan hati sendiri
walaupun sebenarnye kite tahu perkara yang kite fikirkan tak seiring 
ape rase dalam hati. alamak. paham dop? haha
mean. perkara tuh negatif sebenanye tapi kite sedapkan hati
yang benda tuh tak ade ape2 pun. kire nak cool jela
padahal...... haha Tuhan je yang tahu. kan? hee

dengarkan lagu ni. la tahzan by heliza helmi
penuh keinsafan. Allahuakbar
dengar first time, sayu rase hati. sebak. sedih 
sebenarnye saya masih lagi mencari2 siapa diri saya
siapa saya. ape yang saya mahukan. ape yang saya da capai. 
sebab semua orang tak tahu saat nyawa mereka ditarik
moga kite semua dalam keadaan beriman bile kite pergi..
insha Allah. aminn

entry ni menggambarkan perasaan saya
perasaan saya kat awk blogger2. keluarge. orang2 yang saya sayang
dan paling utama kepadaNya

bile hidup kite dikelilingi dengan orang yang kite sayang
insha Allah kite akan hidup sihat
ingatlah dalam ape jua yang kite buat. masih ade had dan batas 
tapi tak semua yang kite rancang akan menjadi
berdoalah. dekatilah Dia di saat susah senang kite
Dia sentiase ade di sisi wassalam :))



* full of love 










No comments:

Post a Comment