Monday, May 23, 2011

perubahan...

assalamulaikum semua...
sihat???sangat2 da lame ak xupdate blog nihh..bukan per,aku busy ngan keje...nak cari wet nihh...nak wat lesen..hukhuk comey kan??
ok2 balik kepada ce..PERUBAHAN...pe maksud perubahan???ada yang leh gtaw aku???sebenarnya camni..aku nak wat perubahan sikit sal blog nihh...nak tukar style segala pe yang berada dalam blog ak nihh...haa camtu..bukan nak berubah pape pun..someone nasihatkan suruh ubah...cam xbest bile baca...ha yang pertama2 nya,nampak tak??ni ha aku da ubah ejaan ni...full ejaan..hii leceh gak mula2,terkial2 beb..sik salah tulis jer..ni pun ntah tol ke tak..maen belasah jer...hakhak
nanti aku nak tukat semua ehh...hii...tapi cam tak berape nak rajin bebel..hukhuk nanti kang bila2,ak bebel ehh...
chau dulu...  :)

No comments:

Post a Comment