Friday, July 27, 2012

nafas baru :)

assalamualaikum semua..
alhamdulilah..panjang umur saya untuk berjumpa korang semua pada kali ni..akhirnya dapat jugak saya mencari blog ni..huu :)
macam pelik kan..tau ape??blog yang sekarang ni dah laen daripada blog yang dulu..tapi saya tak delete post2 yang dahulu kala  tuhh sebab saya nak jadikan kenangan :)
buat pengetahuan semua, sekarang saya sambung study kat Universiti Tenaga Nasional, Muadzamshah, Pahang..alhamdulilah..rezeki saya kat sini..walaupun saya tak dapat offer daripada ipta, ni pun saya da bersyukur da..sebenarnya saya ada dapat offer daripada maktab koperasi tapi time tuhh saya tak tau yang maktab tuhh under uum..emm memang takde rezeki saya kn?? takpe..saya ok :) umur saya da 22 taun, dah tua..tapi comey tau..huuu :D
ha berbalik cerita tadi, saya baru masuk sini awal taun 2012. sekarang saya baru masuk sem2. saya amek kos human resource..3 taun kena stay sini..wahh konon2 nak jadi manager lar kate kan..hehehe kawan saya dari sek menengah pun study kat sini jugak..weda..kenal?? :) tapi dy amek kos akaun.. dy 2 taun setengah kot, xsure.. uma kami len2..dy tingkat 1, saya plak tingkat 3..memang saya kurus lar turun naek tangga umah ni..adehh..
sebenarnya tak rancang nihh nak berborak..sebab baru pas buka..opss sekarang da masuk bulan puasa tau..cepat jer masa berjalan..eh eh eh..saya nak mandi dulu ehh..nanti saya update lagi..kat sini saya upload pic latest saya dan kawan2, tengok la yer :)
ni siti fairuz bte muhammad


kiri tuhh syira, tengah2 yus, kanan lak nad

weda ziqa nad
wassalam :)

No comments:

Post a Comment