Saturday, July 28, 2012

universiti tenaga nasional :)


haii selamat petang semua.. :D

macam mane kesihatan..ok??alhamdulilah..hari ni saya bangun tido lambat sikit..bukan lambat sikit, tapi lambat banyak..hehehehe ganti semalam nye tido..sebab semalam petang ade midterm, jadi berjaga la saya..
sem yang lepas saya dapat result teruk, jadi saya kena strugle sem nihh..harap dapat hasil yang baek :))

ni kad matrik saya, kat uniten ni dipanggil kad id..xcomey ehh pict saya..minggu orientasi time ni, jadi muka basi2 jer.. :D

maap, xclear..hehehe

ok nak cerita sal uniten ni..u saya ni dalam kawasan hutan tau, giant, wayang, mall2 takde kat sini..saya rasa kat sini paling besar de pun 7e kot hahaha..jadi awak semua boleh bayangkan kalau duduk kat sini kan..
tapi saya takde masalah lar..boleh je, name pun study, jadi memang ok kot suasana camni..aman jer..belakang rumah saya ni de tasik, padang, court untuk bola keranjang badminton dan nettball..opss untuk futsal de jugak..tapi jarang la turun..malas..hehehe da duduk tinggat 3 kan, hahaha sebenarnye tuhh alasan jer..de jugak turun tapi bulan puase xla kot..
pe lagi erk nak cerita..haa kat klaz saya rapat jugak lar ngan kawan2..tapi yang selalu ngan saya nad aka nurul nadiah bte norden dan naz aka muhammad nazirul haziq bin razmy..sweet kan..nad naz..diorang couple kot tapi ntah..maen tarik tali plak..biar la diorang asalkan xganggu pelajaran :) nad duduk gemas, naz orang manjung..
haa roomate plak name dy sherry aka syarifah kamariah bte syed sheh, dy same jugak ngan saya orang johor, duduk muor..kos pun same jugak tapi dy transfer kredit, so jap je lar dy kat sini..huu untung lar..hee housemate plak izrin bte raif dan syahira bte mohmad taib..rin orang kl dan syira plak orang kuantan, dekat jer..diorang ni tiap minggu balik kampung ok..
rasanya setakat ni jela saya cerita..saya selitkan jugak pict nad naz and sherry..pic rin dan syira nanti saya upload, kena geledah dulu lappy nihh take care ok :)
syerry.. ma2 saya pernah cakap dy nihh cantik..err yeke?? hehe


ni lar nad naz.. :)

No comments:

Post a Comment