Saturday, December 29, 2012

boleh :)

aunt zie boleh!!! :))


assalamualaikum :))
yuhu... i' here. ehh? haha bluerrkk :p


tak sampai 2 minggu lagi saya nak periksa. chop! kenape saya panggil periksa? bukan exam..
sebab saya tak nak lupekan zaman sekolah. yela biase budak2 u kan panggil exam, konon2 macam da besar. ehh saya da besar jugak ok cume tak mau tinggalkan style2 zaman sekolah dulu. comel kan? 
erkk haha

haa tengok ni jadual periksa saya. haih


12 jan 2013 - islamic studies 
13 jan 2013 - organisational behavior 
15 jan 2013 - consumer & buyer behavior
16 jan 2013 - microeconomics
17 jan 2013 - psychology
18 jan 2013 - managerial accounting


haha cantik kan tarikh2 nih? erk cantik sangat! 
sakitlah saya sem nihh.jadual penggal kepala namanye nihh. adehh

ok jap. jangan mengeluh ok! saya boleh! 
boleh. boleh.boleh.
eh macam tak semangat la. betulkan balik hee

saya boleh! boleh! boleh!




# malas menguasai diri. skian :p

No comments:

Post a Comment