Monday, December 31, 2012

shout box :)

selesa sendiri 

salam. hai :))
selamat tahun baru 2013. tahun baru. umur baru. azam baru. baju baru. kawan baru. blog baru.
boyfriend baru. eh! takde. cam ne nak baru?? haha


cube tengok kat sebelah ni. ade shout box! hehe :))
borak2 la eh awak2 semua kat si tuhh. 
ha si dybacomel nih yang ajar. terima kaseh awak. jasamu kukenang :))


ok sekejap, nak selit sikit
azam. azam. azam baru.. saya nak jadi seorang yang lebih cekal. lebih kuat. lebih tabah.
walaupun saya ade niat nak lupekan kenangan2 pahit tapi tanpa pahit, manis takkan ade. betul tak?

yang paling pasti saya akan sayang. terus sayang sayang sayang dan sayang orang sekeliling saya 
tanpa mereka sunyilah hidup saya :((

ok done. sesiapa yang kat luar sane hargailah hidup korang dan hargai setiap masa yang ada
sebab setiap saat tuhh takkan boleh ulang balik
jage diri ok :))


<saya sayang awak awak awak>




4 comments:

  1. Awk da pandai laaa. awk pandai tag name kite jugak.

    Mekaseh awkk.

    Semoga 2013 beri kite kebahagiaan.

    Goodluck!!

    ReplyDelete
  2. gudluck dalam final exam.. ^_^. kuatkan keazaman dalam diri kita agar kita menjadi orang yang lebihh baik dari semalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kseh. ye insha allah. aminn :))

      Delete