Saturday, December 22, 2012

khawen! khawen! khawen! :)

selamat pengantin baru mus n helmy :))



salam :))
sekarang musim2 orang khawen mungkin. kan? yela cuti sekolah kan.. kalau tak cuti sekolah pun ade orang khawen.. ramai kawan2 saya yang da tamatkan zaman bujang dorang. saya? bile lagi? haha saya pun tak tahu :))


ade jugak budak2 yang baru habis sekolah terus khawen. ehh dorang tak rase rugi  ke? yela atleast hidup bujang dulu lame sikit.. rase dulu kehidupan kat luar tuhh macam mane.. sebab nanti da khawen, nak jage suami, anak lagi.. haaiihh


chop2! tapi saya percaye semua tuhh ALLAH da tentukan. kite tak boleh menolak ape yang da tertulis :))
jangan bimbang adiq2, akaq bukan nak kondemkan korang sebab kalau korang tak khawen, bimbang perkara yang tak diingini berlaku. kan? lagi parah.. huhu
ape2 pun, sesiape yang kat luar sane tuhh yang da khawen, nak khawen dan semestinye untuk yang akan khawen tapi tak tahu bile, macam saya nihh hehe semoga berbahagia dan kekal dengan pasangan masing2 hingga akhir hayat.. hingga hujung nyawa :))


ok take care. salam :))



2 comments:

  1. Replies
    1. ahaha ntah la. sekolah tak abis lagi. jadi jangan sesekali sebut sal khwen ni dpn mak. kompem2 kena tarik tlinge haha

      Delete