Thursday, December 20, 2012

promosi kraf malaysia :)

assalamualaikum :))
maaf. saya agak bz sejak2 nihh... almaklumlah banyak undangan. ehh? haha takla.. bz sikit minggu lepas :))


come, saya nak story sikit.. tadi saya pergi plaza angsana, johor bahru. ada promosi kraf malaysia 2012 :))
serius, banyak kraf tangan yang diperbuat daripada macam bahan. kreatif!! sangat cantik! rambang mata tengok :D

jom kita tengok gambar2!! :))







 




 
tengok pic2 kat atas nihh.. menarik kan?? sebenarnye banyak sangat kraf2 tangan kat pameran tuhh tapi saya tak larat nak upload semua. hee

 
 
awak2 semua, sorry ehh.. cam cincai je rase post kali nihh.. ape2 pun, korang datang lah pameran kraf tangan nihh. saya jamin, korang confirm2 puas hati :))
jage diri. kbye












No comments:

Post a Comment