Monday, January 21, 2013

sherry berry :)

malam pembuka 2 jan 2013

malam penutup 2 jan 2013


assalamualaikum :))
hai. hai. hai. sihat?? saya sihat je.. lagi2 da kat kampung halaman ni kan
 bertambah2 la berat badan sedia ada. teettt :p

ok tak mau panjang2 cerita
 kek2 kat atas nih kepunyaan sherry berry. orang rumah saya. 
ala tapi pasni 5 bulan tak jumpe. 
dy tak ambek short sem. adehh.. :((
rindu! wekk!
saya tau nanti bile dy bace nihh, kompem2 cair..
 untung2 dy masukkan duit dalam akaun saya. ehh! haha

untung lar kan
1 hari 2 kek. heeelllooo.... kami sayang kau tau yunk!!

 bile ade ko meriah. meriah. meriah. 5 bulan nihh sunyi lar hidup aku :((
takde sape lagi da nak rebut berukband ni kalau bukan ko haha
nanti takde lagi orang nak masakkan aku. ehh! ade ker? :p

takde lagi 'hai anak umi yang comel lagi bergaya'
haha part nihh memang ak rindu tau! bangun2 tido ngan tak gosok gigi terus tengok anak2 
sooooooo sweet..... :))
beritahu dorang aunt zie lagi menawan nihh kirim salam. teringin nak buat dorang jadi sate haha

eh da la. tuhh jer..
kepada yang terlibat ari tuh celebrate birthday sherry ni. terima kaseh. 
jasa kamu kamu kamu kukenang :))
nad weda dila mira kaka dyba safwan baby ayih syawal naz 
sekian






No comments:

Post a Comment